Nuna Pipa™ Next Baby zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nuna Pipa™ Next Baby zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

J.J.W. 31-01-2021
  • Product gekregen

Licht en comfortabel

Geschreven voor: Nuna Pipa™ Next Baby zwart

Wij zijn zeer tevreden met deze autostoel! Hij is een stuk lichter dan de vorige autostoeltjes die wij hadden. Gezien het feit dat ik vaak nog wel een stukje moet lopen naar de auto vind ik dat erg prettig! De kap die er standaard op zit vind ik ook echt fijn. Daardoor ligt mijn dochter toch iets beschutter. Voor ons is het ook erg prettig dat je het stoeltje met en zonder base kan gebruiken. We hebben twee auto's waarvan maar een de mogelijkheid voor een isofix systeem heeft. Doordat je de stoel ook gewoon met een gordel kan vastzetten kunnen we de autostoel wel gewoon in beide auto's gebruiken. Tenslotte vind ik de autostoel er gewoon mooi en luxe uitzien.

Pluspunten

• erg licht
  • als zeer veilig getest

MartijnH 04-12-2020

Mooie hoogwaardige afgewerkte autostoel

Geschreven voor: Nuna Pipa™ Next Baby zwart

Wij hebben de Nuna Pipa Next nu een aantal weken in gebruik. Met veel plezier! Wij vinden het een heerlijke stoel, voor zover ik dat voor mijn kind kan invullen is hij ook erg comfortabel.
Wat opvalt is hoogwaardige afwerking, het leren handvat, de aluminum draagbeugel en de mooie stoffen voor de kap zijn echt zichtbare pluspunten.
Qua gebruik vinden we vooral de beugel ideaal, de knoppen zitten precies op de juiste plek en als je de beugel naar achteren klapt kun je zonder de knoppen weer in te drukken de autostoel oppakken waardoor hij weer neen 90gr. Hoek klikt en je de stoel veilig tilt.

Ook de kap vinden wij ideaal, dat deze afzonderlijk Vande beugel in te stellen is en de dreamdrape die keurig achter het ritje verborgen zit.

Wij gebruiken de autostoel voornamelijk met de base, echt super! Na even ontdekken klik je hem er zo in, de indicatoren check ik nog steeds even. Wat erg praktisch is dat de vleugels automatisch uitklappen, dit maakt de stoel i-size gekeurd en dat geeft een veilig gevoel. Wij vinden het een voordeel dat ze dit in de base hebben verwerkt en niet in de stoel zelf!
De base is overigens netjes smal en er kan nog een kind naast zitten.

Wanneer je hem zonder base gebruikt vinden we hem minder praktisch, de clip voor het bevestigen op de achterzijde van de stoel zit precies in de weg van de kap. Dit is dus altijd even prutsten, als hij eenmaal staat staat hij wel erg stevig en mooi.

Pluspunten

• Kwalitatieve kap
  • Materialen, afwerking
  • Intuïtief in te stellen

Minpunten

• Gevoel en plaatsing knop van de gordelontspanner.
  • Loshangende ‘strap’ van gordelspanner
  • Positie kap/klittenband t.o.v. gordelklem

Paola 02-12-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Nuna Pipa™ Next Baby zwart

Nuna Pipa Next is een erg comfortabele stoel voor mijn dochter. Ik gebruik hem al een aantal weken en ben zeer tevreden. Het autostoeltje is mooi, heeft goede afwerking, is veilig en licht van gewicht (dat maakt het gebruik van dit stoeltje extra fijn voor mij omdat ik niet zo sterk ben)
Ik ben blij met alle eigenschappen van dit stoeltje. Het stoeltje is zowel met isofix base als zonder te gebruiken, allebei opties zijn erg handig. Het stoeltje heeft drie openingen waarmee de gordel op zijn plaats blijft Extra voordeel is dat het hoofdkussentje voor pasgeborenen niet vastzit aan de zitverkleiner/zitverhoger. Mijn dochtertje had de zitverhoger niet lang nodig gehad, ik heb wel langer gebruik gemaakt van het hoodkussentje (extra stevigheid voor het hoofdje)
De droomdeken is ook een erg handige toevoeging aan de stoel. Hij beschermt tegen de zonnestralen, maar is ook goed tegen een lichte regen. Je kan hem niet kwijtraken omdat hij vast in de kap van het stoeltje verwerkt is.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Veilig

IlsevS 01-12-2020

Mooie stoel

Geschreven voor: Nuna Pipa™ Next Baby zwart

Wat is dit een fijne autostoel zeg. Het ziet er erg comfortabel uit en mijn baby ligt er heel relaxt in. De autostoel is echt heel makkelijk in het gebruik en alles werkt precies zoals het staat beschreven. De vormgeving vind ik heel mooi, de kleuren en materialen laten de autostoel er chique uit zien. Super makkelijk te bevestigen op de (niet meegeleverde) base en ook zonder de base is ie goed te gebruiken. Het enige minpunt wat ik kan vinden is dat het een vrij grote autostoel is. Ik ben zelf maar 1.60 meter en vind het niet makkelijk om de autostoel aan de hand mee te nemen voor een transfer of even een vlugge boodschap.

Als vriendinnen mij om een eerlijke mening zouden vragen zou Ik deze stoel zeker aan mijn aanbevelen. De prijs kwaliteit verhouding vind ik helemaal kloppend en de positieve punten van deze autostoel wegen zeker op tegen de negatieve punten.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Groot